Your Cart

Veelgestelde vragen

Wanneer is live klantenservice beschikbaar?

Een vriendelijke vertegenwoordiger wacht om uw vragen te beantwoorden.
We zijn elke dag van 8:00 tot 17:00 (GMT+8) beschikbaar.

Kan ik mijn vragen of bezorgdheden per e-mail sturen?

Natuurlijk, stuur gewoon een e-mail naar de klantenservice en wij zullen u binnen 24 uur antwoorden.

INFORMATIE OVER BESTELLINGEN

Hoe bestel ik online?

Bestellen online is eenvoudig en veilig.

Onze website leidt u door het plaatsen van een bestelling, maar hier is een voorproef:

1.Gebruik onze zoekbalk of blader door de afdelingen om het artikel te vinden dat u wilt.
2.Klik op het artikel dat u wilt.
3.Lees de informatie op de productpagina en kies uit de beschikbare maten en aanpassingsopties voor dat artikel.
4.Wanneer u klaar bent, klikt u op "Toevoegen aan winkelwagen".
5.U kunt de hoeveelheden in de winkelwagen aanpassen.
6.Controleer uw bestelling zorgvuldig en klik vervolgens op de knop "Afrekenen".
7.Voer uw verzendgegevens in. Selecteer een verzendtype en klik op "Toepassen" om uw totaal bestelbedrag te bekijken en vervolgens op "Verder".
8.Voer uw betalingsgegevens in en eventuele coupon- of cadeauboncodes die u wilt gebruiken, en klik vervolgens op "Verder".
Uw kaart wordt op deze stap niet in rekening gebracht.
9.Controleer uw bestelling zorgvuldig en klik vervolgens op "Bestelling verzenden".

Moet ik alleen online bestellen?

We accepteren ook bestellingen per e-mail. U kunt uw bestellijst sturen naar de klantenservice.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

U kunt uw bestelling op elk moment wijzigen of annuleren voordat deze in het verzendproces is gegaan.
Neem zo snel mogelijk contact op met een online chat-klantenservice of stuur een e-mail naar de klantenservice als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren.
Als u geen e-mailontvangst krijgt van ons waarin de bestelwijziging wordt bevestigd, hebben wij de wijzigingen waarschijnlijk niet doorgevoerd.
We kunnen uw bestelling niet meer wijzigen, annuleren of corrigeren nadat deze in ons verzendproces is gegaan.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet arriveert?

Neem contact met ons op als uw bestelling niet zoals verwacht arriveert.
Het artikel is mogelijk verloren gegaan tijdens de verzending. Wij zullen een nieuw pakket gratis hersturen.

Accepteert u aangepaste teamkledingbestellingen?

We accepteren graag team- en bedrijfsbestellingen en bieden graag volumekortingen aan.
We beseffen dat uw uniformen veel zeggen over uw team, daarom is uw beeld op het veld ons belangrijkste concern.
Samen met ons professionele team van kunstenaars zal uw vertegenwoordiger met u samenwerken om de exacte persoonlijkheid en look voor uw team te creëren.
Of u nu kiest uit onze collectie van huislogo's of uw eigen meesterwerk maakt, wij zullen met u samenwerken om ervoor te zorgen dat uw team er zo goed uit ziet als mogelijk.

Kan ik een bestelling plaatsen voor mijn retailbedrijf?

We accepteren graag bedrijfsbestellingen en bieden graag volumekortingen op onze jersey-prijzen aan.
Neem contact met ons op per e-mail.
We functioneren niet als een groothandel voor een van de artikelen die we verkopen.

Verzending

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Levering aan de meeste fysieke adressen vindt plaats binnen 5 tot 25 werkdagen.
De volgende interne verwerkingsprocedure zal de verzending van uw bestelling vertragen: aanpassingen, backorder en speciale bestellingen.
De verzending van uw volledige bestelling hangt af van hoeveel shirts in uw bestelling zitten.
Gewoonlijk verzenden we elke bestelling met minder dan 15 shirts of 3kg; bij meer dan 15 shirts of 3kg voegen we een extra verzending toe.

Kan ik naar een postbus of privébussadres verzenden?

Wanneer u een postbusadres als verzendadres invoert, kunnen we alleen verzenden via China Post.

Is een van uw artikelen beperkt in mijn land?

Alle landen reguleren de hoeveelheden en soorten artikelen die kunnen worden geïmporteerd.
Sportkleding wordt over het algemeen niet als een beperkt artikel beschouwd, maar controleer alstublieft bij uw lokale douane voor u bestelt.

Wat moet ik doen als een artikel ontbreekt of als ik een defect of onjuist artikel heb ontvangen?

Onze excuses als uw bestelling niet correct is verwerkt.
Neem gewoon contact met ons op, en wij zullen ons best doen om uw bestelling zo efficiënt mogelijk te corrigeren.
We kunnen meestal een nieuwe jersey gratis hersturen.

RETURNBEPALINGEN

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u uw artikel binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket retourneren om een volledige restitutie te krijgen.
Ongeacht de reden waarom u niet tevreden bent met uw aankoop.
Neem eerst gerust contact met ons op en verzend het artikel naar het juiste adres in verkoopbare staat.

(Wij accepteren alleen geretourneerde jerseys zonder aangepaste badge, naam of nummer)

Wat meer?

1.U kunt uw aankoop tot 14 dagen na de ontvangstdatum retourneren aan ons.
2.Producten moeten in verkoopbare staat zijn en in de originele doos en/of verpakking.
3.Zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen, wordt het gecontroleerd door ons fulfillment-center.
Uw restitutie wordt verwerkt en een credit wordt automatisch toegepast op uw creditcard of originele betalingsmethode binnen 2 dagen.
4.Neem contact met ons op om vertragingen in de verwerking van uw restitutie te voorkomen.

Hoe onderhoud ik mijn jersey?

1.Veel details van jersey-shirts en -shorts zijn met hot-transfer gedrukt; wij raden aan om handmatig te wassen.
Omdat machinewassen de druk kan beschadigen. Als u een machine gebruikt om te wassen, draai dan de jerseys vanbinnen naar buiten.
2.Was het gedrukte of gestempelde gebied niet te hard en vermijd langdurige blootstelling van de jerseys aan de zon. Bovendien, als u het niet draagt, hang de jersey op.
3.Als de druk afkrabbelt, leg de jersey plat, bedek de letters en cijfers met schone en niet-kleefbare plasticpapier of een sjabloon, strijk het 7-8 seconden op 150°, als het niet werkt, strijk opnieuw.
Opmerking: Strijk niet rechtstreeks op de druk.